唔知咁多位今年的會考生,你地會考果陣時有冇填問卷呢,本人就填左2份,做咩我會提起會考時填的問卷呢,因為今日有個女仔打電話比我呢,如果大家有睇我尋日的日誌仲會記得我講過我相當之怕羞,由其時對女仔~做咩怕羞,自己睇番尋日的日誌吧~今日個女仔一打電話你我當然自己會問邊個呢,我個心裹就出現左好多問號?.?做咩打電話比我呢?.?我記得之前都係有個女仔打過電話比我問關於會考的野,但係我都唔記得左之前果個係唔係今日依個,如果係的話我對佢講番一聲sor,如果係佢我諗佢知道咩事呢!?之後我地就講左好多好多.....野,例如讀完d課程呀~之後你會做d咩,又會點做呢果d野,雖然係傾ed野,但係我都覺得有女仔同我傾計都算係一件好幸福的事黎呢~!,可能咁多位男仔唔覺得,但係我本人覺得,一同女仔傾電話就會好「林」,好怪呢~!可能係鐘意有人關心的關係呢~,今日講住咁多先,聽日我要同我舅父去太古做gym呢~88
|