今日一早冇咩野做,,
打下機睇下電視and彈結他,,
本來今日返大6旅行,不過呀媽唔得閒都係冇去,,
1點幾落左去食野,,
食完返上去等去踢波,3點過去踢,,
今日又踩波車= =""""第2次了,,
今日入左幾球,,算係今la,,不過我都係鋼龍,,
冇人射得入我,,踢到6點幾,轉打籃球,,,
籃球我練成左絕技了!!就係,,拋大石了,,
唔知點解呢招真係會入wo,,勁!!入左唔小,,
7點倒返家企,肥利佢地打邊邊,佢地夠人,,
我皓and細路照跟,不過我地係大快活打,不過好似唔夠飽今wo,
返到去沖涼,日記了~~
很想在你左右守護~~
|