打日記la,,okay,,
今日個電話冇響,, 答2先起身,,
返到去都係今la,,
排隊,麗明老師早會,都可以la,冇其他今悶lo,,
上都去,老師叫我過去,原來我冇交功課5次了= =""
佢重要寫我手冊,要比呀媽睇,怕怕唷,,= =|||
上堂,,岩岩先比人話我冇交功課5次,,
電腦原來我冇做功課= =,好釆jj冇記我,,thx!!
中文堂好勁wo,老師上youtube睇口技高手,,
超勁wo,一條鬼肥佬,用一把口可以唱曬鼓,bass,結他,唱歌(即係全隊band)!!
勁爆,個個都睇到o曬咀http://www.youtube.com/watch?v=0i3tO4wY2f4上去睇去la
小息落下食下野今lo,因為冇食早餐,,
宗教堂,睇電視,點知睇5秒停1秒= =,結果睇睇下都係冇睇到,,
係到講個張紙,,
化學堂了,paul sir一入黎又係講上網報章邊個冇做,,
呀魚真係唔識死,差唔多次次佢都冇做(低死,,哈哈,,^^)抄死佢了
化學講蒸餾,so boring,一早睇過曬呢d實驗la!!
食飯,小息,落左去打波,個死肥仔,自己打就攞個波出黎
有人跟就收波wo=.=真係傻傻地,,之後飲野上返去,,
maths堂,,以架好難呀呢d野= =""
英文堂要睇file,好釆我有個張= =""鬆一口氣ar~~
放學,返團契,肥老揮好那那搞到利勁興,,
佢地差d打架tim wo,,不過真係打,,利一個pat都ko佢la,,
聽完野,,落去打波,打左陣3on3,打全場,個仆街x奇風真係傻架
冇那那我企係到佢一野撞埋黎wo,幾想打佢!!,打波又要同佢一組,,
撞我撞得今好wo,打波又唔槍wo,真係傻得好呀= =,死傻仔,返屋企食屎la!!!!!
打完,去canteen坐,大頭黎清場,即刻走,,
點知一落天橋,比大頭見到肥利佢地冇[辟]3,,
大頭睇住佢地[辟]肥利and腩豪重要比大頭足頭髮= =
好釆我正開d頭髮,重要企到十里完@@哈哈,,
康佢好釆走得快,唔係佢一定比人足,,
返到屋企,玩msn,比呀魚話我唔打日記好懶wo= =所以打左lo,,
喂!夾band呀!
只想沉默的愛你,,
|