今日自己返學,,
返到學校冇幾來就打鐘= =,排隊,,悶死得個d野
上到去,我個位比太陽曬到熱曬= =,即刻落連
上堂,,
第一二堂,通識,講36計,講到美人計,講到好似講個d野今
第三堂音樂,音樂教返個首咩咩love,之後係到睇莫札特套卡通
落堂,返左上去,係個走廊到行,重有比國游彤渣我波= ="""
上堂,兩堂中文堂,難頂也,小測不可錯多過5個,錯多過5個者抄溫書紙= =
我當然要抄la-v-,上堂悶死= =,商業好小小la,講錢,精神曬la
食飯,食完飯落去諗住打排球,比f1攞曬d波,我地攞左個冇氣波= =
打唔到完全= =,呀魚佢地無那那過左黎,打,,打打下話玩樓未球,,
好好玩呀,黑柴次次有波到叫皓= =,走前又比呀魚佢地打左次金的= =
電腦堂,網頁again,歷史,勁好笑wo,志傑講shit,比可形聽到
可形要佢掉轉黎坐,班班見到佢到笑佢^^,歷史要小測呀= =
唔係好識,but應該可以合格,maths,百分比左一陣就小測,so easy la
放學返去即抄,抄左1粒鐘左右抄完,,
誠日都唔釆我,,
我愛的都不愛我,,
今日都幾開心,,
|