今日係放假第1日,,好悶牙""悶到想

9點幾起左身諗住做功課>>
不過我點會有咁好心機牙`所以玩電腦"
個GODIARY日記仲有唔夠1個月就用完,,所以開左呢個*都唔錯,,好似XANGA咁*
唉,,波波又去左踢
Laaa//10分之掛住佢牙

晏晝俾屋企玩下電腦,,所以做左D功課::MATS>謄文>工作紙>中史作業*

to1d無事生非既人::
,,,笑多兩聲又話[[柒頭笑聲恐怖程度可以達至9級*嚇死
...]]有幾嚇死牙*咁你死得未牙唔該!!??係嚇死就快d喇!!咁唔知你果d笑聲屬於幾多級呢??*人地唔返學就即刻話什麼[[不知幾靜///無晒噪音///簡直開心.."]]我覺得而家好似係你攞交黎嗌先囉,,唔好又講你自己係咩(((受害人,,[好無辜>無啦啦又嘈我])))果d咁既野喇**惡人先告狀!!
喇唔該!!!
|