年初1,,
今日認真慘><10點都未夠俾人dic左起身... ..[[尋晚1點幾先訓牙,,因為牙豬CHECKIN之前打左俾我同牙YU,,牙春同埋大LAW"所以傾左1陣電話,,夜左DD訓]]10點半去到東邨,,食早餐..跟住兩點鐘:媽咪佢地成班人出去飲茶....我就去搵老公"爭D俾媽咪見到//所以 係東平樓行返上去...搞到遲哂大到..跟住去山頂睇佢同埋兩個表弟踢波*踢左陣就去M記食野=]之後又去左東平地下踢啦佢地""同班人鬥波aaaaa><係果度徘徊左2個幾中頭,,之後就自己搭車走啦*
返到屋企>>牙姨同舅父俾左好多xx既貼紙比我/\/\跟住訓左1陣就出去香港仔食飯,,,,又係訓.....訓完食飯,,,之後即刻返屋企"因為BABA冇帶鎖匙,,我要開門俾佢LO..
跟住咁就1日啦`
|