咳咳咳﹏今日又要表演luhh"晨早0910俾細佬嘈醒左,,媽咪叫我食早餐>>細佬就話[[家姐返左學喇]]即刻就醒左囉*食完M記早餐就玩左陣電腦做左少少功課_12點幾叫波波黎=]呵呵呵!!!跟住0316先搭車..去到黃竹坑剛剛好0330;;但係約佢地又遲哂大到咁"是但LAAA*跟住老公就去食野嚕))SOR牙冇陪你食野><'返到SCH開左聲就去HALL練喇企到腳痛*6點鐘落雨天操場食自助餐///哇-""好味到..=.=""食左幾粒魚蛋就咳到我死><跟住同老公'牙YU'施'豬佢地周圍行#咁上下又要表演嚕〞雖然企到好攰好痛好辛苦..但係可以見到老公>>佢成日望住我笑=)哈哈!!尋日仲要係龍SIR生日,,所以今 日成班人唱生日歌囉/\/\不過今日始終冇上星期日咁HIGH…放左學等埋老公就走勒'好開心佢送我返屋企*買完野飲周圍行]]送埋佢搭車_點知佢唔記得攞返件校褸..返到屋企即刻收到_ _個電話..有少少少少唔開心..
|