今日7點9出到去..等埋細傑..南返學..
返到學早會...跟住上去上堂...
化學做實驗^^
中文:係到聽佢9up
英文:係到傾計
Maths:坐係到聽佢9 up..跟本就聽唔明佢講乜..
lunch;同星..牙B落去食..跟住佢地比人罰就上左2樓我就上左5樓''等打鐘落去4樓搵南'''''
屌..火都黎撚埋........ ..雖然我宜家重唔知係邊個寫...但睇你d行為我覺得係你寫囉...
電腦::玩電腦...
放學同星...去天盛hea..天盛出左好多個潮童^^
hea左7點幾同星一齊返屋企..行行下冇啦啦見到林志文-.-'''
|