今朝好似平時咁搵佢地’’
跟住就返去早會..之後上去上堂..今日既堂堂幾悶下::
到左lunch自己on99落去食飯慘...食完星同jj先落黎..因為佢地比人罰..
跟住就上左4樓玩左陣就上去上堂....上完就去禮堂聽野...今次冇咁悶
放學同星..jj天盛跟住搵埋魚旦..南個d過足球場,,
我自己係出面坐..跟住又上左天台打左陣波...坐左陣就返屋企!!!
咁少留CM伽!!!!