今日7點10出到去...跟住同星..細傑..南返學..差d遲到-.-''
跟住早會..之後上去上堂.....今日d堂好比心機上堂''通識堂好比心機訓教^^..
跟住放學就同星..南去天盛hea..覺得重悶過之前......
到左7點幾同星...細傑走..
冇人留cm既-.-''