久違的qz-3-"
十尻幾世紀冇打過-_-"
星涯通頂(:
唉 好bad呀今年;'(
久違的lonly過聖誕T_T
Merry'X max(:
你地幾時放聖誕假呀~_~好耐冇出去通頂喇...
好想出去舒服下v_v等得我好苦T_T
日日都冇野做好撚悶料...:'(
勁耐冇打qz...冇計啦...唔知打咩好~_~
今日又係無無聊聊又一天:'(
唉...呢家d生活真係好撚頹...sobadT_T