lamlam同南哥生日大快樂=]"
去左咖啡灣....都ok ge幾好玩丫不過都係上次小綸生日個次好玩d可能多左個人同冇左堅仔
永遠記得個一巴呀!!!
12點幾走出番荃灣食糖水...好好食=]"
食完番屋企差d冇門口入/_\好彩只係差啲xD
今日成日係屋企悶到仆街
今日唔知做咩勁炆-_-"
好炆呀
今日考試真係超搞笑...都未試過出貓咁出- -笑死我...
多謝喎yipling-_-"
多謝埋你比左d野我:)
前度...麻麻地:p睇完都唔知佢講乜- -
今日last一日番學...我冇番到
唉...如果唔係未病好呢...我一定番架...多謝唒喎xxx
唉last一日我竟然冇番到...sad
聽日就考試喇...好驚呀...升唔到班就要走喇...唉好想升到班呀...可惜...我咁ge資質
唉點算呀...有冇d神手幫我惡補下呀??我唔想升唔到班呀
今日感冒...冇番到學...勁唔舒服成日鼻塞sh!t
唉...多得xxx傳染比我啦...