哇卡卡...今日老母同我講唔洗去珠海喇
咁多位爸打...好多謝你地個日陪我...冇左你地我真係唔知點算...
我地一世都係好兄弟=]`
今日又去左姑姐屋企...但係姑姐洗左機...冇左個war3/_\好想信長下T_T
遲d有錢再去陽光舒服舒服xD下次去一定要記得著多件衫...唔係一定變雪條xD
勁耐冇野qz喇....超多日冇得上網...~_~sobad
今日本來要去珠海搵學校:'( 點知見唔成...之後係屋企訓訓到5點起身
之後去左姑姐屋企~_~有得用電腦...so gd
好耐冇打qooza lu...呢家有野要打家幫下手...
大家想唔想我有錢出黎搵大家先..想就幫下我啦...投票架咋...
我們籌辦的活動「星星幫LOVE HK」現正申請香港仁愛基金,請即上 https://www.loveideas.hk/vote/project_detail.aspx?appid=900584 ,點擊投「星星幫LOVE HK」一票,按照以下簡單指示,便能引爆義工力量,讓你與偶像將愛心傳遍香港。 1. 選擇 "投票” 2. 先 "註冊" 並作簡單登記後,您會立刻收到<確認電郵> 3. 請到電郵啟動<確認電郵>後 4. 重返https://www.loveideas.hk/vote/project_detail.aspx?appid=900584 或於搜尋器按「星星幫LOVE HK」代號 <900584> 5. 再選擇 "投票" - 完成了! 謝謝! 投票期為即日至11月21日23:59:59止。因為你的一票,我們多謝你!因為你能呼籲更多的親友支持,我們更要感激你!如有查詢,請電2110-3883。
我們籌辦的活動「星星幫LOVE HK」現正申請香港仁愛基金,請即上 https://www.loveideas.hk/vote/project_detail.aspx?appid=900584 ,點擊投「星星幫LOVE HK」一票,按照以下簡單指示,便能引爆義工力量,讓你與偶像將愛心傳遍香港。
1. 選擇 "投票”
2. 先 "註冊" 並作簡單登記後,您會立刻收到<確認電郵>
3. 請到電郵啟動<確認電郵>後
4. 重返https://www.loveideas.hk/vote/project_detail.aspx?appid=900584 或於搜尋器按「星星幫LOVE HK」代號 <900584>
5. 再選擇 "投票" - 完成了! 謝謝!
投票期為即日至11月21日23:59:59止。因為你的一票,我們多謝你!因為你能呼籲更多的親友支持,我們更要感激你!如有查詢,請電2110-3883。
唔該大家!!!~~
我發覺勁耐冇上qz- -打番d野先-3-
個日番左去學校個邊...十分好
見番好耐冇見ge大家十分開心=]`
上左玲家仲開心...哈哈 咩事就唔講啦...心照is ok
仲有呀...玲 多謝哂^_^ 多謝咩都心照啦...
仲有多謝呀狗仔...我冇錢你借左30$比我...呢世都係我好兄弟...遲d我搵野做還番比你啦(:
遲d我再番黎搵大家啦:-D
byebye啦仆街梁植偉\口/
唉...好唔捨得咁多位兄弟呀T_T仲有好多好好好朋友/_\
冇得日日見大家喇;`( 不過我有時都會番黎搵你地ge...
如果我有錢ge話-3-
我仲未同狗仔影相呀...我件衫仲留左個位比你寫野架...
我一定唔會忘記大家架...希望你地都唔會唔記得我啦
一日兄弟一世都係兄弟呀(: