今日好熱牙都...7點起左身,又走去沖涼喇...好爽牙..沖左3個字..
出倒黎..同琴日份早餐一樣,好,好過冇得食啦..
大概7點7出門口..老豆臨出門叫我唔好係學校搞樹喎,.哈哈..
番到學校都照舊對功課...大番薯係到牙..好在唔係佢幫我對啫...
上到去..好嘈牙..去左Locker拎野...拎完就坐左一陣係位..
跟住就係黐利曾黎監堂牙..佢講野真係巧巧笑啦..哈哈"
到小息都係同斯雅玩啦..到左maths,番茄樹又冇番喇..都係老胡黎代..
好慘牙..要默書書...仲要默IS既英文牙...冇溫過..但都合格喎..
但係唔單只合格..呀SIR唔合格要抄書喎..我合格都要抄牙..話我冇信心同呀sir講合格..

到socs....Tam Tam講天氣牙..都幾悶啦..
但佢講到話去澳洲40度..好熱..跟住又話訓教個陣有蟲蟲..
到中文堂..大口Lee一入黎..話我冇整好恤衫..好,我忍你..陣間先數你d衰野...正PK.....
lunch...都好遲放下..落到去仲以為排好長條隊..點知好短咋,,哈哈..
食完野..去打左一陣波..打完,同老婆上去2樓喇..玩左一陣..又比佢"吱:牙..慘慘"
臨打鐘..個死人馮建初,話我冇整好恤衫..好,我認啦..跟住又比佢見佢我食野..
搞到落左去106見大口Lee...好PK...兩公婆夾攻我..Fuck...
比佢罰寫報告書..跟住佢走去上堂..好再有路朗軒陪我..如果唔係悶死...]
同佢玩逃學威龍,走去地下廁所,好勇牙..
跟住大口Lee落黎..比佢捉到正,見倒我同路路坐係張梳化傾計..要寫多張報告書呀...!!
跟住停課左三堂..好慘牙..仲話要打電話比老母牙..
死啦..打比佢,復活唔駛出..好在佢話遲d先,考慮打唔打..算你識做..今日真係把鬼火喇..,
跟住同老婆,詩琪同丘丘搭的的番歸..