今朝7點正起身..同平時一樣..
做平時要做既野..好快就搞店哂d野..
可以準備出門口..出左門口..落樓梯,落到地下..係差唔多一個人都冇,得一個保安..
我仲以為遲到..去保安個邊睇幾點..好在仲係搭7..就拿拿聲去到的士站搭的的..
番到學校搭10倒..去番對功課..然後搵大口Lee講番上次食糖個單野..
佢叫我放學去搵佢..但放學佢因搞呀馬時亨單野..冇搞到我個單,好開心牙..
科學堂..去左403上堂..好慘牙,未做哂改正牙.要坐埋一邊做..做完就比呀sir罰左陣企..
然後連坐既機會都冇..就突然有d累似"放屁"既聲..由老胡個邊軓黎..仲以為佢放屁牙..哈哈"
點知係走火警..好慘牙..咁熱都要落去..早會未落夠咩..?
跟住就話補十五分鐘啦..哈哈"點知都係冇多過..落去企左三個字..補番三個字..
到音樂堂..成日都係搵組簡歌唱..簡左成堂,,因為Miss Chan唔識打字,用手寫板..
跟住到英文堂..Miss Hua有番..教我地做作文..點知連落去Sophie,都小左好多時間...
不過係Sophie堂就好好玩..馬俊亨衰左,唔夠我玩..
跟住到中文堂..我唔見左份卷牙..同左大口Lee講係屋企..死啦..
到maths.番茄樹又冇番啦..第一堂就馮芷慧代堂..佢講野好串牙..
第二堂黐利曾代..要我地讀英文書..讀完做自己野..做完,就放學..
斯雅要留堂牙..但我又唔駛留..跟住就係cateen走黎走去..
同老婆遠距離接觸..跟住5點就搭13M番歸..番歸一陣..就同老婆傾電話啦..打日記啦...