今朝9點幾起左身..可能太掛住老婆..想快d打比佢..
於是,就忍住,心諗"唔眼訓,唔眼訓"..跟住連廁所都冇去,就拿拿聲..
拿拿聲去垠茧L線電話打比老婆..一打去..聽倒老婆把聲,好開心牙..
所以就傾傾下,都開始唔眼訓,仲精神左啦..跟住我就同老婆講遲d打比佢..
因為比我老豆見倒我傾電話..又唔知有咩樹發生啦..所以就cut左四,五個字線..
然後我老豆走左1,2個字..先打番比老婆...同老婆傾電話,傾電話..傾傾傾..
傾到1點鐘,老婆同秋英話想落街..咁我又要搵藉口陪老婆啦..搞店,,講店數..
1點半去左老婆屋企玩...玩左一陣..就落左商場食M記..臨走前..老婆買左杯"麥旋風"..
杯野係曲奇味..點知買完,真係勁牙..杯野d曲奇碎全部係哂杯雪糕頂..底係冇曲奇..
搞到個頂好多曲奇牙..好好笑...跟住就去左公園一陣間..就散Ben啦..
我就同老婆一齊走..跟住我就去左老婆屋企..玩左一陣..
之後我就番屋企喇..番到屋企,又同老婆傾左陣icq...
之後再打比佢牙..傾左好耐..傾到而家先捨得打日記牙...