今朝諗住番學校打波....不過根本無人練!!
唉'' 潰不成隊...... 點去打學界呢?? 真係要靠天才波~@.@
唉'' 只希望出線 就係咁簡單=v=
晏就搵豆腐做報告.....3份報告!!再唔做就趕唔切la
點知佢又話聽日先做......今日準備好d野先wOr Ok~@@
點解時間過得咁快ga!
後日就係除夕la.......又新一年lu
快樂新年