Basketball...!  |
分類: 未分類 |
今日好遲先起身...11點幾 可能累得濟la~~!
跟住食左d野!! 12點半同雞權, 牙奶..俊俊去浸信出邊戈場打波''' 終於有得打波la
可能大部分學校都番哂學 無人打@v@.....不過洛左少少雨 照打.....點知越洛越大
迫我地走人= ='' 唉...無法 唯有去M記先la....當我地食完ge時候 又唔洛la wo@@'''
但係雞權拎左波走....無得打lu 之後奶同俊去打機 .. 我就去搵何B~~~因為豆腐叫我去明愛做報告.....
3點半去到,, 有3份報告 好彩嘉豪哥自己做左中文戈份 剩番力屎同英文@@
力屎我地做UNO....FK 一張張A4紙咁剪剪貼貼 做左成60張好似啤牌咁ge紙 就死@@
仲要雙面畫圖.....要畫120次= =''' so每人分d番屋企畫.... 做完
晚上又去左青年打波....一樣係無人打 '' 之後6個人開場 3打3
打完回家了 好累呀!!!!!!!!!!!!
明日就係除夕lu,,,再見2008
|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|