今日番到學校...見到Jimmy塊面有條痕
何b問佢咩事...佢話成績唔好比mama打= ='''
咁都得 無奈.... Jimmy真係慘
上體育堂跳繩...1分鐘90下=.= 真係要練下先得
之後何b講我聽 許x楓打到一條友流鼻血.. ha= = 澳門籃球隊力量真係大,,
晏就上中文堂a 婆又發老姣.... 同我地講道理 話我地激佢wo~ 無言
放學後落去打波....今日球場好滑 又熱wo
番屋企溫歷史算了