放假真係好悶...不過唔洗番學!!!~ 真是爽...
新年過後,, 逗到d利是錢都有幾百元!! 可是媽媽要我存入銀行
唉'' 算了 現在小時候儲多d錢...唔好亂洗$ 大個左先會有前途又有後路架ma'' =v=
一整個下午都在看台啤態度記錄片....因為無野做= =''
台啤籃球隊真利害...SBL 2連霸! 雖然佢地應該連CBA都不及..
可是打球就是要有態度呀!!!
看完之後,, 我真的很想在學界打一場漂亮的球賽
不一定要wiN,, 至少不要輸得這麼難看..
撚然哥~~!....靠你啦 @.@ 即係咁講=v=
|