昨日終於知道成績..... 緊張黎都多餘= ='' 年年都係直升@@...
搞到戈晚訓唔到覺 '' 朝早6點半先訓左陣- -
返到去岩岩好,,
全年排第6...... 有d唔鋸- -'' 一定係第3段拉低哂~ 算啦有前10都好
有d後悔唔讀夏令....悶上加悶= =''
告別初中~!