今日係最後番學ge 第2日.....一齊都好似好平靜
朝早測物理, 真係有點難~ 下午派了化學得70分=,=
真係好驚畢業試 3段d野測曬, 還好前2段都高分 @@'
放學同2個傻仔去睇暑期活動- - 滿曬,, 番上屋企溫習算~
畢業試! 努力向上~~
占士果然係mvp...1秒干掉魔術!