最近真係輕鬆!!...考完試'' 無野做~
琴日派左3科,, 數學 86 歷史 93.5 英文 110分中的86 =v=
今日又派左3科 . 物理 74.5.. 唉 化學 86.5 扣左1分 @,@
最後中文牙婆直頭唔對卷= ='' 作完文派比我地算....83分 算好的了 -v-''
第2段又過去了....全科合格應該無問題'' 不過點都拎唔到最好ge成績!
中午諗住搵 薯豪,, 唔記得左佢地中2去左軍訓 =v=.... 真係懷念便秘左7天的日子! @@
放學 '''好悶 回家去了算!!