昨日開始考第2段試.....''不過我完全無考試ge感覺= =''
唔知點解?!
昨日考英文 果然係有d難 -,- 雖然都ok識 不過覺得怪怪地 @@
今日考中文 我以為會好難'''' 一歇開張卷...
我笑左一下~ 比我想像中容易好多 \o/'' 大部分識哂 作文用左好耐先作完= =''
番到屋企覺得好累 ,, 先考左2科而已 '''' 唉
考試, 要拼老命aR!! 第2段成績退步左 T, T