、°" ▄ " C ’ ⓗⓘⓝs [
★〞
2009 年 1 月 5 日  星期一   晴天


3分球...-v- 愉快 分類: 未分類

今朝又要番學....唉''   真係好唔爽      訓訓下要彈起身上學去= =

正~!!今日有體育堂    上去天台跑4圈....但係點解中二要跑7圈ge@@    

之後話要測驗羽毛球對打....同呀joe一組係到差波仔        70幾分     唔錯-v-

中午本來諗住做電腦架....後日就要交= =       不過打打下波又唔記得左@v@

放學就下去練波......由於我地身高唔夠       只好苦練外線la

係咁射3分....回家後很累呀= ='''

輸一場     唔緊要    拎經驗!!

           1月15日    蔡高   V.s  浸信!!'''



hins1126
暱稱: °" ▄ HiNs ×C [
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-10
15歲
2009-09-01
高中生''
In The END..''
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 163
今日人氣: 4
累積人氣: 5214