今朝又要番學....唉'' 真係好唔爽 訓訓下要彈起身上學去= =
正~!!今日有體育堂 上去天台跑4圈....但係點解中二要跑7圈ge@@
之後話要測驗羽毛球對打....同呀joe一組係到差波仔 70幾分 唔錯-v-
中午本來諗住做電腦架....後日就要交= = 不過打打下波又唔記得左@v@
放學就下去練波......由於我地身高唔夠 只好苦練外線la
係咁射3分....回家後很累呀= ='''
輸一場 唔緊要 拎經驗!!
1月15日 蔡高 V.s 浸信!!'''