前日終於考完試...'' 放假爽死啦~~
除左中文之外 ,其他都感覺良好= ='' 如無意外會上高中'''
咁就過左一年~ ..每日番學 , 上堂 , 放學 , 打波 , 溫習 ~累透了!!
我覺得自己一年比一年退步~ 唉''
今年暑假又無野做.... 所以我想訓練自己~ 練到占士咁大隻就差唔多@@'' (無可能)~
琴日睇NBA總決賽... 湖人又win了! 今年冠軍一定係佢地~