...勁耐冇寫野...
好多好多野~
...開始踢波..雖然踢得唔好..但都係玩得好開心..
...
怕怕..
清楚自己係想點喇~
但會如我所願嗎?
我應該一早去珍惜你....
都唔知點好....
:I am reminded of your smile,dear~