哈哈,同ceci拍拖拖3個月喇!!
開心開心,好開心><!!!!
今日同佢去赤柱玩!!!!!
Today ganna be a beautiful day!!!Just for you and me!
9月開學後,我要好好進行我一連串的計劃~~
當然依然要好好去愛ceci啦~!
Ceci,I Love You!!!!><