In my word & image.
...
hitoli
暱稱: 小紅
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2010-09-19
Ceci & Me~
Became~
.....
努力!
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
My....
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 57
今日人氣: 7
累積人氣: 1065
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 23 日  星期五   晴天


..... 驚慌 分類: 未分類

琴日~我做左衰人!!!><

ceci唔開心打比我,我掛住玩,忽略左佢!!!

我係衰人!!!!!!!!!!!!!

雖然ceci好快原諒左我,但我真係要好好反醒*_*

今日朝頭早,6點幾...

有個傻豬打黎話:10點喇,起身喇...10點喇,起身喇....10點喇,起身喇....

我又嚇到走去睇鐘,一睇仲係6點幾..我以為個鐘壞左....以為自己未訓醒....

但原來,係個傻女成晚訓唔著.(下次真係可以搵我的..小鴻24小時oncall!!!)

最後10點幾~去左ceci樓下接佢~哈哈比蚊針!

本來一心去食譚仔..但未開!!!!!

最後過左去荃灣食....(係大窩口先岩)因為ceci要12點幾去馬會見工~

過到去首先搵左馬會先...原來好易搵~

之後去左熊貓商場??(有好大隻熊貓!!)搵野食...搵下搵下~因為時間關係~

好隨便咁入左一間食.叫左海南鷄飯~竹桶曼魚飯...飽到要望住對方嘔!><哈哈

最後ceci教我去地鐵站,因為我要反工~我反工日日如是..冇乜野講..

我就希望ceci反工唔好再有唔如意的事!!!

ps:見到你有9分,都為你高興呀!!!你要努力先呀!!!!我會陪伴住你的!!!!

 






訪客留言 (返回 hitoli 的日誌)


ttchau 於 2010-07-24 05:19 PM 發表:
nice day=P
CM(;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



blackstar123 於 2010-07-24 12:55 AM 發表:
好曬xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]