好耐冇寫野.....
心情7上8落~
講真:我對你個人已經死晒心.唔敢再去信你..唔好話比機會你...
....
真的是累了....
.....
:開心的是,我越來越對你有感覺,希望自己可以挺起胸膛,對你說出我的心里話!
"想做就去做,想著明天和以後再做的人是傻瓜!"