要再互相了解多d,或者我真係急左d.
你話:拍左拖就會同依家完全唔同.
我明白你擔心d乜野,但唔怕ga,我會同你一齊面對嘛!
雖然我都覺得自己唔算好,又唔高...
所以我覺得我自己呢一刻係好勇敢ga!!!!
我好希望我身邊可以有個人,可以一齊分擔每一件事,無論開心同唔開心.
同埋每日每晚可以傾傾計......我諗愛情係咁掛...唔知自己講乜.><
我會係好男人黎ga~又贊自己:-p
但麻粒佬講得出就要做得到!!嗯嗯!