女朋友!女朋友!
:唔好唔開心啦,你咁好條件,實有人請你的><!
放假就一個月,我都覺得自己好頽廢呀!
日日訓,唔怪得係咁肥啦!
女朋友話:如果冇野做,我地就去跑步啦!
呃...
好!我要做番大隻佬!!
今個暑假:拍拖+工作+減肥+有時間多就學唱歌(哈哈)!!
ceci:無論點,我一定會支持你ga!!!><:-p
我係咪好好呢?
PS:I LOVE YOU~