|
2015 . 05 . 13 星期三  |
Hi, Qooza. 我又番來了
每次有唔開心野 都即刻諗起qooza hahaha 真係唔知點解.
可能以前慣左有咩事都想係呢度發洩.
或者可能因為呢度少人 無乜人會再上黎啦嘿嘿
尋日夜晚失眠啊頂你個肺 4點半攤係床 攤度天光都仲未訓度教
都唔知係咪因為之前訓左陣教黎定係太多野諗
多野諗度唔想諗都繼續諗
講真 同我前排俾蚊係我耳邊煩住我有得fight
今日一起身見度個電話提示 頂 原來聽日又14號 好諷刺
刷牙諗諗下野又喊 岩岩食野又諗諗下想喊
我無諗度啲間歇性流淚會咁那密
3年感情.. 好似就黎無 未分手都已經覺得就失戀
因為攰 可以無啦啦講野講度咁冷淡 一個表情都無 就算有 黎黎去去都係果個
同你嗲下 講掛住你 可以無視左 再唔係一個表情又搞掂
可能又係我諗多左 可能因為我係港女啦
所以最尾成個對話好似得我自high 然後最尾發現左自己好似同緊朋友傾計多過同男朋友傾計
本來真係會以為 過左幾日你會咩事都無變番以前咁 但發現左其實都係無
再然後 我又思考左樣野 如果我真係攰 我至少對住我朋友我鍾意既人 打字都唔會咁hea
再之後 我話分開幾日唔好傾計 你可以連點解都唔問下 睇黎我唔煩你你應該真係好開心
再加上尋日頂唔順 同一位好耐無傾計既朋友討論 人地分手果時 對方都係因為話攰
所以呢家得出結論 攰 其實應該係個藉口? 所以我應該要有定心理準備接受失戀?
不過最諷刺既係 你仲有半個月番黎就搞度咁
媽啊. 我應該一早信我父母 異地戀應該真係無好結果
我投資既所有時間同感情就黎化為烏有 咁就鍾意左6年
完喇 專心溫書 考好最後一科化學佢喇
然後暑假專心番工專心溫ielts再搵啲興趣學下 唔好再煩呢啲野了
救命 打打下啲眼淚不斷想流出黎 真係就黎痴線
最後也許終需懂放低
回憶的一切 多麼可貴 最後仍白費
其實我知你有可能有睇度呢篇文 如果你仲想維持落去 咁你好番之後就快啲搵我啦
唔想既話 就快啲同我講分手 所以呢段時間之前應該都唔會再搵你
|
Update in - 2015-05-13 03:11 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|