|
2010 . 09 . 23 星期四  |
咁就放完1個毫無意義既中秋假,
亦都過左個毫無意義既中秋節-___-v
今年中秋, 真係未掂過蠟燭, 未掂過螢光棒!!
落去玩下都無玩過, 就咁俾電腦同訓教霸佔左:(
尋日, 家政堂好好玩, 我d唐老鴨啊, 畫得好令仔(Y)
跟住-v- 都唔係好記得咩事- -
lunch食左個m記a_a 我細食左:( 成個餐食唔哂..
跟住番度學校, 同康琳鬥玩數獨xdd
之後又係咁俾前面2條友煩:( 好睬煩康琳多姐xdd
最後都係我贏左!! 仲話玩得快過我hahaa
放學之後scan完野同康琳飛的去我小學接康琳細佬:p
成2年無去過lu, 記憶不斷重現-___-v
跟住見度康琳個細佬, 佢怕醜xddd!!
雖然佢個樣唔可愛, 但佢性格可愛度不得了!! 我喜歡!!
今日, 都係努力做功課, 睇op, 之後沒了:(
成篇野既主角大部份係康琳仲多過我:( 點算!!?
|
Update in - 2010-09-23 07:24 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|