ÖÖÖÖÖÖÖÖ
本來我打算呢個12月會打好多篇 因為我每一日都好想打 結果都係無.. 唉 我真係覺得自己好鬼忙hehe 宅都無宅過 日日都出街 好勤力
十二月我做左好多好多野… 去左睇男朋友學界 同左男朋友碌左2次ling都係輸 同男朋友睇戲 破壞王同我老公唔生性 人生第一次捐血 驗血 人地小學校慶搞攡位 經歷左平平無奇既末日
跟住接落黎我要係呢個十二月做呢堆野… 同男朋友去海洋公園 同男朋友去睇燈飾 保齡球技要有進步 去同楓兒嘉偉睇哈比人 去末日光復派對 寫聖誕卡俾老人 (即係楓兒hahaha) 留番幾日做宅女 溫書啊!!! 我要同我阿哥打機 買左個生化危機有兩個月多都未開封啊!
好… 我呢幾日好攰 腳都斷 就黎唔識行路 不過今日好開心hehe 去人地舖頭聽度人地播jb個mistletoe:$ 跟住自己買左個雙面衫著 爽歪歪 點樣反轉都著得 very good! 之後去左冒險樂園玩反應game 同氣墊球 贏哂嘉偉 我都知我勁hehe 然後見度有聖誕老人 跟住聖誕小姐俾左包糖我 仲同我講聖誕快樂 耶 我好開心 聖誕節好鬼正 我好耐無試過過有氣氛既聖誕節!!
最後我好開心無末日 因為我有好多野未做 同埋全靠我唔相信有末日 因為我仲要睇路飛 睇ironman 睇雷神 睇多次justin演唱會 跟住去學車牌 玩跳樓機 去加拿大 最重要我仲要繼續同個傻仔一齊