ÖÖÖÖÖÖÖÖ
 
2013 . 03 . 04  星期一 

3月了 點算 家下好鍾意3月hahahahahaha

話說係2月最尾一日既放學去左睇傑克 頂 好鬼靚仔haha
最好笑係我隔離個衰仔睇度訓著左 不過好睬識醒姐
不過睇完呢套戲幾乎無錢 魚 究竟點解啲錢洗得咁快?
為左草錢 我要日日帶飯了......................................

3月1 耶 我老公生日 咁就同佢度過左3次生日了
雖然我對佢既愛意開始逐漸退減 無以前咁變態日日睇娛樂報 仲要剪埋落黎keep住
不過我仍然好支持佢唱既每一首歌 佢每做過既所有野
講真 無論佢咩髮型 我都覺得佢好型 所以唔好再話佢醜樣好無?

3月2 drama.

3月3 家長日 嘩 我真係唔可以臨急抱佛腳 我真係要每日溫書 就由drama完開始!
跟住完左家長日去左食八達通俾錢既舖頭 頂 好神奇haha 大鄉里上身
然後回家睇左陣j2播既running man 笑死. 唉 我到宜家仲未追番之前啲running man..
跟住又番學校drama了..........................~
好開心個導師好用心咁排唯一一幕無我出現既果一幕 搞度我有時間去輕鬆下hahahaha
然後d人個個話我讀台詞勁快 點算haha 我係咪開始要將自己睇度重要啲?
跟住完左drama 笑死我 好難得自己笑度好大聲= =

3月4 正 唔洗話劇 唔洗出街 我好耐未試過做宅女 好耐未試過由頭度尾成日都係睡衣look
跟住煲左陣劇 食左陣瓜子 終於單左個far cry 咁就打左陣機 但成日彈機好煩
咁又完左一日 嘩 我都唔知幾耐無經歷呢啲無聊日子haha 但我好鍾意點算?
啊 點解我出多左街 我個心仍然脫離唔度個宅字!!!!!!!!!!!!!!!!

3月6出去考察 正hehe 3月8加油努力 希望唔好忘記台詞!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Update in - 2013-03-04 10:21 PM
 
Thank You for Your Reading & Comments! :-)


Hiuman. Wakaka:P
########################################
Jbbbbbbb. Yeah;$
##########################################
LuffyBB. HahaB-)
#################################################
A______________A.
######################
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930