ÖÖÖÖÖÖÖÖ
 
2013 . 01 . 30  星期三 

wahaha13年01月30日,好正

唉…點解,考完試就病?不過都好睬無係考試果時病
不過好神奇,我真係覺得利口樂好有用,食左半日糖就無哂喉嚨痛
但反而就頭痛鼻塞打乞痴流鼻水,今日仲係咁咳添,唉
不過唔該唔好發燒,我真係唔想去睇醫生,我都唔想俾醫生睇我:-(

hehehe今日,早會用左好長好長好長時間去講野
我都好專心咁聽,係既,我係時候上堂要專心,少send野,練下忍耐力了
跟住成日就由朝係咁笑,係咁聽錯野,聽錯哂成個意思
跟住係咁講番25號套戲個女人同隻巨妖hahaha 又講孤星淚,又笑下份卷大意啲乜
不過我真係好不甘自己溫得咁用心既物理居然咁既分數,一講起佢就想發奮
我要將最弱變成我最強,我要將啲數字屈服於我,我要練好自己啲理解能力
最重要係要面對呢一科時,唔會緊張度喊,唔會驚度失哂憶

跟住過去果幾日so happy hehe
拿,去左睇格林雙俠啦hehe,主角們好型,不過真係好有笑位
然後去左打保齡球,次次幫親人打就全中,魚!
跟住食放題慶祝男朋友生日啦,然後第二日就去左食西餐,遲早肥死我
之後就睇男朋友踢波啦,然後睇海嘯奇蹟啦,好感人,第一次係戲院睇度喊
跟住唔小心差不多一點回家啦,好睬阿媽無black me face
跟住又同阿哥決戰生化6啦,又係一日ko左條線又係打度4點,唉,我個皮爾斯t_t
然後一家大細家庭樂啦,不過真係好攰… 可能真係病度不得了
不過唔知係咪因為我個皮爾斯隻手感染左隻手,搞度隻手一齊痛a_a
呢度就係我過去果幾日所做過既所有野,我突然感覺自己好似放左一個大假

唉,ies,低低地能,今日先知要做,但聽日就要交,時間啊!!!!

Update in - 2013-01-30 04:44 PM
 
Thank You for Your Reading & Comments! :-)


Hiuman. Wakaka:P
########################################
Jbbbbbbb. Yeah;$
##########################################
LuffyBB. HahaB-)
#################################################
A______________A.
######################
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930