|
2013 . 01 . 10 星期四  |
考試了… 點算?我開始覺得唔可以再hea 我想有種衝動係咁計數:(
可惜一唔識計就乜野mood都無哂,點算啊…
之前果幾日唔記得左過住咩生活了,好似係咁溫物理咯haha
跟住係咁發夢咯,但發左咁多夢淨係記得俾喪屍追,唉,Biohazard啊
然後補習咯,其實我真係唔想補,可唔可以唔好逼我補:(
接著係咁send野咯,其實我真係唔想用電話,唉,好引誘
我寧願用msn,對住部電腦都好過對住部電話,可惜時代既變遷…
不過最深印象都係中文小組討論,圍插,想講無得講,唉…
尋日啊,去左做數,發現對住數學好無奈
點解物理永遠痴住個數學,知唔知記式記得好辛苦,做數好辛苦,唉
然後又去左補習,去左做免費vip,好鬼正,好鬼型
跟住去左冒險樂園,點算,我好勁,係咁贏,天才:S
之後去左打邊爐啊,第一次兩個人打邊爐好搞笑hahahaaa
然後臨訓前又溫書,唉,好勤力:(
點算啊,腦退化啊,溫乜野,我連3日前做過咩都唔記得哂
慶幸我 與你去到這境地
未問現實會否容許這種天真繼續不放棄
原來日子過得好快… 希望考試都好快過啦,加油!
|
Update in - 2013-01-10 06:31 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|