|
2013 . 01 . 18 星期五  |
呢次考試好有趣,幾乎將所有要溫既野都擺哂頭一個禮拜
考完呢個中文數學物理,我覺得我真係考完試了
仲要去左碌兩次波 hea哂了,之後果啲可唔可以唔好考了?
不過中文我真係第一次明成篇文言文講咩,我終於踏入成功既第一步
作文吹漲,作自己俾人呃,不過作度好鬼慘hahaha
英文聆聽,一係聽唔度一係唔識寸,跟住揀左B2,我真係覺得自己好利害
嘩,物理,我真係唔識面對你,溫完好似無溫過,唔想番學面對了
英文作文,都唔知第一題係咪有心出蠱惑,離題了,唉
第二題,真係傻,平時連300字都嘔唔度出來,400字真係有難度
嘩,仲有好重要既通識同生物要溫,考完鬆哂
終於唔洗考m1我真係開心度傻點算:'( 我突然覺得我真係drop得好
通識考得低分不要緊,我只求合格。生物我求你入哂我腦,心滿意足了。
啊哈尋日收度男朋友個暖水包,yeah我以後訓教唔怕凍,但大啲就好了
今日上網睇有咩戲果時,嘩,我願望成真,真係有ONE PIECE Z:$ 路飛啊hehe
魚!今日本身諗住上msn懷念下,因為想係佢執粒前用番佢多啲:'(
點知,將佢同skype結合左,結果msn消失左!我頂,我仲未懷念個msn啊!
有咩辦法可以要番個msn啊?我寧願要msn多過想要skype啊t______t
唉!努力溫書,考哂所有重要科就做宅女追番哂海賊王同跑步人同其他野,等我啊你地:'(
|
Update in - 2013-01-18 08:31 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|