|
2013 . 01 . 03 星期四  |
wow咁又新一年,一到新一年就覺得自己又好似又老過a_a
今年願望照舊,萬事如意夠做了
如果再正經啲諗,我會想保持原狀,因為我覺得呢家真係十分好
如果再再正經啲諗,我會想進步,係任何事方面
不過回顧番2012年,其實真係好正
至少我所堅持既野都有回報,好睬當初放極都放棄唔度,如果唔係…
其實我真係滿足哂hehe 真係唔敢再諗將來會點,順期自然!!
2013個開頭好正!
係01月01日12:00am後,可以第一眼就見度自己鍾意既人,真係好正
講真真係好多謝阿媽願意俾我倒數,不過我16歲喇,唔好成日擔心我好嗎…
之後買左成兩三個月既Biohazaed 6終於有得開封黎玩喇!
終於可以同阿哥打機,兩條友4幾點打度8點,10點再打度去4點…
不過中間有隻再生者真係核突度想喊,淆度想放棄唔玩添haha
但係同人一齊打自己驚既野真係覺得好爽haha 起碼安全感都大啲
01月02日,當我享受緊份早午餐時,突然收度封信,好開心hehe
估唔度真係會收度人地寄來封信haha,仲估唔度真係送埋個郵票黎,笑度呢!
跟住又好開心自己真係講得出做得度,真係有拎本物理書溫
雖然我係咁分心,然後最尾溫左幾個鍾後直程上網唔溫
不過起碼我做度我決意要做既野,我真係覺得自己進左步,好利害
01月03日,番度課室果時萬萬都想唔度收度禮物haha
仲要入面有4樣禮物,點算,樣樣都好鍾意
雖然入面仲有隻Jb碟自己一早買左,but真係really感受度人地份心意haha
總言之我未試過收禮物收得勁開心haha:D
跟住今日仲drop埋m1,點算,成身輕鬆哂,考少科時間都多左,又有得準時放學,正!
HAPPY NEW YEAR啊!!!!!!!!!!!!!!! FANTASTIC BABY:P
|
Update in - 2013-01-03 07:13 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|