ÖÖÖÖÖÖÖÖ
 
2013 . 01 . 03  星期四 

wow咁又新一年,一到新一年就覺得自己又好似又老過a_a
今年願望照舊,萬事如意夠做了
如果再正經啲諗,我會想保持原狀,因為我覺得呢家真係十分好
如果再再正經啲諗,我會想進步,係任何事方面

不過回顧番2012年,其實真係好正
至少我所堅持既野都有回報,好睬當初放極都放棄唔度,如果唔係…
其實我真係滿足哂hehe 真係唔敢再諗將來會點,順期自然!!

2013個開頭好正!
係01月01日12:00am後,可以第一眼就見度自己鍾意既人,真係好正
講真真係好多謝阿媽願意俾我倒數,不過我16歲喇,唔好成日擔心我好嗎…
之後買左成兩三個月既Biohazaed 6終於有得開封黎玩喇!
終於可以同阿哥打機,兩條友4幾點打度8點,10點再打度去4點…
不過中間有隻再生者真係核突度想喊,淆度想放棄唔玩添haha
但係同人一齊打自己驚既野真係覺得好爽haha 起碼安全感都大啲

01月02日,當我享受緊份早午餐時,突然收度封信,好開心hehe
估唔度真係會收度人地寄來封信haha,仲估唔度真係送埋個郵票黎,笑度呢!
跟住又好開心自己真係講得出做得度,真係有拎本物理書溫
雖然我係咁分心,然後最尾溫左幾個鍾後直程上網唔溫
不過起碼我做度我決意要做既野,我真係覺得自己進左步,好利害

01月03日,番度課室果時萬萬都想唔度收度禮物haha
仲要入面有4樣禮物,點算,樣樣都好鍾意
雖然入面仲有隻Jb碟自己一早買左,but真係really感受度人地份心意haha
總言之我未試過收禮物收得勁開心haha:D
跟住今日仲drop埋m1,點算,成身輕鬆哂,考少科時間都多左,又有得準時放學,正!

HAPPY NEW YEAR啊!!!!!!!!!!!!!!! FANTASTIC BABY:P

Update in - 2013-01-03 07:13 PM
 
Thank You for Your Reading & Comments! :-)


Hiuman. Wakaka:P
########################################
Jbbbbbbb. Yeah;$
##########################################
LuffyBB. HahaB-)
#################################################
A______________A.
######################
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930