|
2012 . 04 . 16 星期一  |
唱每段最愛的歌一起再回首 再淚流
哎也也也. 尋日好犯賤咁買左xbox points.
跟住又上番癮. 好煩. 戒毒未深.
今日英文堂睇報紙hehe. 跟住傾計然後玩ipod:P
生物小測. 懊惱. 尋日淨係望左ch.9. 但今日測10-11. 陰公.
上完之後小息笑那死我. 跟住慧賢入錯班房.
懊惱. 仲諗緊點解有個唔識係我個位捉棋. 同埋咁多a班哈哈哈.
每到中文堂我都覺得自己好勁. 都唔知做過d咩就咁捱過去.
lunch帶飯食hehe. 好正好有趣. 然後玩串串橋:o
okay. 你都得嫁喇. 拍拖唔單聲. 最後鄧你高興:D
m1傾計傾度笑死. 做數做得好開心哈哈xd
噢. 放學落雨行雷. 我不怕.!
話說尋日訓教發左個夢好開心. 終於又唔係俾d生物追住我黎捉!
我最希望夢想成真都係呢次- - 發多幾次好哇ha
hahaha發夢見度佢捉住我隻手係一大班人面前光明正大咁行.
雖然唔鍾意sms- - 但其實有時我覺得同隻雞傾計都幾好哇.
係就乞人憎左d-_- 但起碼有d回應係我想要haha
而且又乜都講度. 又唔會厭我煩yeah(y).
|
Update in - 2012-04-16 09:40 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|