|
2012 . 03 . 29 星期四  |
哎也也也也也也. 睇番以前自己d日誌覺得自己好kai:-(
我以前究竟過住咩野日子去維持生命?
家下我都唔知自己過住d咩生活=,= 俾我做番個正常女仔好無???
幾個月無打喇喇喇喇. 打番印象深刻既野先haha
一月. drama drama drama! 成個新年假drama.
諗番起果時係就係唔情願咁去. 但又好開心B-)
新年我記得自己打牌贏左人地好多錢. 唔好意思hehe.
二月. 一放完假就溫書. 溫死人.
跟住接踵而來既考試. 當時我記得phy令我想喊咁制.
之後考完又係drama drama drama~~
直度24號比賽了. 我發現果日原來完左後係十分不捨.
太遲參加喇. 乜都遲哂.
三月. 啊. 好驚喜.
到宜家仲未接受度haha 成日覺得自己仲發緊夢咁.
然後大姐姐呢個計劃終於完左. 鬆哂.
之後工人又飛左去菲律賓. 一個人係屋企其實我好享受:-)
最後. 好充實.! 呢個f.4我好鍾意.
|
Update in - 2012-03-29 10:35 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|