ÖÖÖÖÖÖÖÖ
 
2011 . 12 . 18  星期日 

n日無打. qz n人無上哈哈哈.
打完呢篇野都唔知會唔會仲有人留言xd.

其實我一直都好想打. 但又係因為一個字. 「懶」!

話說上個禮拜放學. 阿媽突然同我講. 「阿女. 去電髮好無.?」
本身我都拒絕嫁喇. 因為想等佢長d先電.
點知. 佢答我「你唔電我電.」 咁我又費事遲下叫佢陪我電. 咁咪去左電咯.
結果. 電髮並唔係問題. 剪髮先係. 剪度前面好樣衰啊pk:-( 還我頭髮來!

之後呢個禮拜因為英文歌唱比賽日日都留係度跳舞.
其實好好玩. 但成日因為練度好攰. 跟住就無哂心情- -
跟住星期5比賽. 參賽先黎跳錯- - 而且又俾阿乜水翹我手. 心情sad爆.

尋日. 同劉佩買禮物行街食飯etc.
好耐無試過2個人影貼紙相. 唔知點解影完感覺怪怪地haha.
然後番置樂果時. 見度有魔術表演. 好搞笑haha.
整左好耐先變度條魚出黎. 咩料=,=

尋日夜晚同今日係咁煲番哂「我的如意狼君」.
從小4開始. 除左「魚躍在花見」. 我終於搵度第2套值得我睇既片.
陰公. 好淒美浪漫愛情片. tvb. 繼續加油!

其實我懷疑我剪完頭髮之後. 心情無咩點特別令過-,-

icon好扮可愛feel. 而且仲有少少f.1仔感覺.
但唯一一張遮面相係佢. 而且想換icon. 無得揀:-(

Update in - 2011-12-18 07:39 PM
 
Thank You for Your Reading & Comments! :-)


Hiuman. Wakaka:P
########################################
Jbbbbbbb. Yeah;$
##########################################
LuffyBB. HahaB-)
#################################################
A______________A.
######################
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930