|
2011 . 12 . 18 星期日  |
n日無打. qz n人無上哈哈哈.
打完呢篇野都唔知會唔會仲有人留言xd.
其實我一直都好想打. 但又係因為一個字. 「懶」!
話說上個禮拜放學. 阿媽突然同我講. 「阿女. 去電髮好無.?」
本身我都拒絕嫁喇. 因為想等佢長d先電.
點知. 佢答我「你唔電我電.」 咁我又費事遲下叫佢陪我電. 咁咪去左電咯.
結果. 電髮並唔係問題. 剪髮先係. 剪度前面好樣衰啊pk:-( 還我頭髮來!
之後呢個禮拜因為英文歌唱比賽日日都留係度跳舞.
其實好好玩. 但成日因為練度好攰. 跟住就無哂心情- -
跟住星期5比賽. 參賽先黎跳錯- - 而且又俾阿乜水翹我手. 心情sad爆.
尋日. 同劉佩買禮物行街食飯etc.
好耐無試過2個人影貼紙相. 唔知點解影完感覺怪怪地haha.
然後番置樂果時. 見度有魔術表演. 好搞笑haha.
整左好耐先變度條魚出黎. 咩料=,=
尋日夜晚同今日係咁煲番哂「我的如意狼君」.
從小4開始. 除左「魚躍在花見」. 我終於搵度第2套值得我睇既片.
陰公. 好淒美浪漫愛情片. tvb. 繼續加油!
其實我懷疑我剪完頭髮之後. 心情無咩點特別令過-,-
icon好扮可愛feel. 而且仲有少少f.1仔感覺.
但唯一一張遮面相係佢. 而且想換icon. 無得揀:-(

|
Update in - 2011-12-18 07:39 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|