|
2012 . 04 . 14 星期六  |
人其实挺矛盾的。总是希望被理解,又害怕别人看穿
2012,04,13。
噢. 呢一日就係唔知點解好想打出黎.
中文堂聽度盧sir笑. 好好笑. 好奸詐既笑容haha
之後收度個whatsapp笑那死我=.= 你男朋友阻住我去屙屎.
小息無論點樣同楓兒鬥快食都好. 死都係我輸:-(
噢. 英文. 真係預左唔合格了. 但有溫果part岩哂我死而無憾了!
真係好鍾意數學堂做數. 只限於學校.
通識堂係就係無聊. 但有個家怡俾我煩下或者佢煩下我都好開心:P
噢. lunch. 痴線. 我愛媽媽吹漲哂了.
phy. 其實真係後悔揀呢科. 但又好鍾意phyB-)
m1. 天啊. 我真係唔知點解做過咁多次都唔識.
放學串串橋啊哈哈哈. 5局贏左4次yeahyeahyeah:-)
番度屋企好驚嚇. 無啦啦有人黎打牌.
pk. 我去湊腳點知輸左. 越玩越唔甘心. 早知睇書算數!
2012,04,14。
噢. 就咁一個月. 好輕輕地淡過...
天啊. 星期6都咁早起身. 殺左我算吧.
8點番度去測中文. 冥王星好慘.
跟住9點半去做串串橋helper hahaha.
哎也. 我意外地同班小學友合得埋黎.
當中有個小妹妹係咁聊我. 乜都同我講一餐好那正:$
番屋企之後. 天啊. 我第一次打打下機訓著. 跟住醒番又打-_-
哎也. 又虛度光陰. 我應該快d睇完本唐山再快d做完個bookreport.
點解你唔俾本有興趣d既書黎. 點解你要打埋問題黎做呢份野.
懊惱. 我好想逃避所有野.
|
Update in - 2012-04-14 07:11 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|