今日10點醒..11點9開始整我的LUNCH-SUSHI
整到12點幾換衫..搭10拎埋DSUSHI出門.
又見到柔柔啦..HAHA
ADTHEN去MTR搵成成..GOTOPOLAMJOIN雅.
GOTOCINEMA買多啦A夢..買完.去大家樂飲野..
飲到我好凍..跟住俾雅婷換拎左我個2蚊換晒D1毫子2毫子俾我
跟住周圍行下HEA下..睇碟..搵唔到..勁慘
2點10去返CINEMA買爆谷入場..睇多啦A夢,,
勁多細路..好似變左細路呁=-=..4點半睇完..
又係道周圍HEA下行下..去第2間碟舖睇都係冇
成成買埋野就走了啦..搭MTR返坑口..
去A&B睇都係冇FHAYNE WARD..><.之後返左屋企1日就咁完左
8月7號12點-1點半
係秀茂坪M記有個會
05-06年YU212COMMITTEE&HELPER
大致上傾返今年既野
|