好..今日呢..10點就醒了..10點幾就食BREAKFAST啦
一個鐘之後就食LUNCH''飽死咗..
12點落街WIF媽媽細佬家姐..行街啦..見到姚姚呢
之後GO百佳買野..又見到姚姚了..哈''1點7返HOME
返到HOME.成成打咗好多次黎''哈
點10落去..JOIN返成成..''GO TO圖書館先..
成成還書''我幫家姐搵書..沒有..3國演義..=-=
GO藍田..食泠麵``食到我滯死咗..好辛苦囉..=-=
ANDTHEN陪成成睇鞋''不靚+V+
過返去METROCITY''睇33..之後去睇有冇MP3賣
冇...''OK``去買33``成成買咗件''陪佢去大家樂食野
食完走人..幫媽媽買燈泡..尋晚燒咗=-=
好似買錯咗咁..ANDTHEN行返去個陣..勁大雨
濕哂..一人濕一邊..哈GOM記買完野..走
返到HOME冇乜野做..7點幾傾電話WIF瓦時成成
8點半睇THEAPPRENTICE``新一輯了..
電腦又開唔到我個帳號啦..真係呀..=----=
|