第一堂測chem... frankie 行埋黎話聽日加油
我都知咩事嫁啦-.- !!真系冇時間溫 有時間都去醫院
放左學之後... 6點去到醫院 坐到宜家
照舊系到傾打平時野 講下故仔..
其實我好清楚 佢好想我黎...
話左幫丫嫂整電腦... 開始後悔...