天日要一早起身丫唔打止.....
我今日如常咁返學....
我係學校叫陳仔比我練田徑佢就比左la
我放左學我真係去左田徑@@
太耐冇練la
今日跑左800米10個
400米4個
做埋體能6set@@
超攰丫@@
跟著拿拿林叫嘉正+我去買(丫鈴)
超貴丫........
我今日考完試la超開心激開心^^
考完之後我就同人上去欣屋企=0=
去左返學校見到
佢地岩岩跑完山返黎(其實我放左佢地飛機)sor><
跟著佢地叫我去同佢地練體能
之後我搵左蚊蚊去陪佢行街
去左mAGa BoX度行(林著溜冰都比人卜左場勁衰@@)
佢比我食左D好酸的糖@@食到我XP
點知到最後佢陪食飯><
今日丫考試考得幾好la
之後去左蔥頭到玩人地msn
(勁好笑)
跟著去左學校溫書
溫溫下見到師妹
佢叫我陪佢去練跑我練體能
超傻凍到你丫@@
最後去返屋企食飯仔^^
完la今日
我今日過得好好丫^^
超好玩....
蕉早我同蚊蚊去食早餐(我遲到)
令到佢企左好耐@@
之後我地悶得制去左踏單車
超攰丫....
之後我同佢去左小蘭果到
我D FD見到蚊蚊之後好似傻左咁
最後我送到佢去車站走人
係咁仙^^