我今日考完試la超開心激開心^^
考完之後我就同人上去欣屋企=0=
去左返學校見到
佢地岩岩跑完山返黎(其實我放左佢地飛機)sor><
跟著佢地叫我去同佢地練體能
之後我搵左蚊蚊去陪佢行街
去左mAGa BoX度行(林著溜冰都比人卜左場勁衰@@)
佢比我食左D好酸的糖@@食到我XP
點知到最後佢陪食飯><