今日如常返學.....
我發覺D老師係傻傻地
一返到去叫人收功課
當然我收完之後冇交落去
之後食完飯之後上返班(方)
見到好多傻仔企哂係出面
原來佢地係裹面玩粉刷
玩到唔知訂比人捉左
好在我唔係到唔係我都玩丫........
今日游水好攰丫......